خدمات شبکه بیسیم (Wirelless)

شبکه بیسیم یا Wireless

وجود مزایای بسیار زیاد ارتباطات رادیویی و بی‌سیم موجب شده است که بسیاری از کاربران به دنبال بهره‌گیری از این تکنولوژی  باشند. مهم‌ترین نکته در این زمینه، اجرا کردن زیرساخت های شبکه رادیویی و بیسیم به بهترین شکل ممکن است. در واقع اجرای این خدمات و سرویس‌ها تنها توسط شرکت‌های برتر قابل انجام خواهد بود. گروه توسعه ارتباطات داناک با توجه به تجربه خود در زمینه پیاده سازی و پشتیبانی از شبکه رادیویی برای صنایع مختلف مانند: اپراتور های ارائه دهنده خدمات اینترنت، معادن، سکو های نفت و گاز در تمامی مراحل پروژه مانند  ارائه طرح پیشنهادی، مشاوره، نصب دکل های رادیویی، نصب و پیکربندی تجهیزات و … در کنار شما می باشد تا با خیالی آسوده از زیرساخت وایرلس خود بهربرداری نمایید.

 

چرا به سراغ شبکه‌های رادیویی یا وایرلس برویم؟

دنیای امروزی ما به دنیای ارتباطات تبدیل شده است. به منظور حضور و فعالیت مداوم در این شرایط، نیاز به بهره‌گیری از مواردی همچون دکل وایرلس و تجهیزات رادیویی جهت برقراری لینک وایرلس با ظرفیت و سرعت انتقال با توجه به نیاز شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. این موضوع در مواردی اهمیت دوچندان می‌یابد که امکان برقرار ارتباطات بین دو ساختمان مختلف به وصول خطوط کابلی وجود ندارد.

به عنوان مثال، استفاده از فناوری Wireless به ما کمک می‌کند تا با حفظ میزان محرمانگی کلیه اطلاعات رد و بدل شده، تجربه شما را به شکل مناسبی در این زمینه بهبود ببخشیم. امکاناتی مانند ایجاد شبکه خصوصی بین نقاط مختلف با ظرفیت انتقال داده بالا و چتر بیسیم یا همان HotSpot در این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهند تا در هزینه و زمان خود به خوبی صرفه‌جویی داشته باشید و مواردی همچون عدم وجود ارتباطات مستقیم کابلی دیگر موجب محدودیت خاصی برای شما عزیزان نشوند.

شبکه‌های وایرلس دارای اهمیت بالایی هستند. راهکار های شبکه ارتباط رادیویی به نحوی تهیه و اجرا می‌شوند که کلیه کاربران بدون نیاز به ارتباط با بسترهای مخابراتی داخلی،  مانند بستر سیم مسی، فیبرنوری،  شبکه مختص به خود را داشته باشند و از آن به منظور انتقال اطلاعات بهره ببرند.

این شبکه‌ها یک انتخاب عالی برای افرادی به شمار می‌آيند که قصد دارند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف نسبت به بهره‌گیری از راهکارهای ارتباطی سالم و البته بسیار پیشرفته بپردازند. مجموع این دلایل موجب شده است که هم راهکارهای وایرلس و هم راهکارهای مربوط به شبکه‌های رادیویی امروزه بیش از هر دوران دیگری در تاریخ مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال اهمیت لینک های ماکروویو در بحث ارتباطات واقعاً غیرقابل چشم‌پوشی است. 

چرا مارا برای انتخاب کنید؟


اگر به دنبال بهترین خدمات | شبکه رادیویی و بیسیم در کشور هستید، ما بهترین گزینه برای شما خواهیم بود. سال‌ها تجربه در این حوزه موجب شده است تا همه کاربران همواره ما را به عنوان بهترین راه‌حل خود انتخاب کنند. بهره‌گیری از برترین و متخصص‌ترین پرسنل نیز خود نشان‌دهنده آن است که برای ما، مهم‌ترین موضوع کسب رضایت شما خواهد بود.

همواره بر این تأکید داشته‌ایم که هر نوع شبکه‌ای، خواه شبکه‌های وایرلس باید با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز دنیا ساخته شوند. ارائه  طرح فنی با توجه به نیاز شما شبکه رادیویی پایدار  و پشتیبانی مداوم از جمله سایر دلایلی هستند که موجب شده‌اند تا ما به گزینه اول کاربران خود تبدیل شویم.

ما به شما عزیزان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که کلیه شبکه‌های وایرلس و همچنین شبکه‌های رادیویی مدنظرتان را به شکلی کاملاً حرفه‌ای و با رعایت کلیه استانداردهای موجود در این زمینه تعبیه خواهیم کرد. بنابراین، اگر از جستجو برای یک شرکت مناسب در این زمینه خسته‌ شده‌اید و قصد دارید یکبار برای همیشه مشکلات مربوط به این حوزه را به طور کامل حل کنید، ما در کنار شما عزیزان هستیم!

مجموعه خدمات شبکه رادیویی (Wirelless)

همان‌طور که گفته شد، طراحی شبکه بیسیم کاری کاملا تخصصی است و نیاز به نیروی ماهر، آموزش دیده و با تجربه در این زمینه دارد. مجموعه‌هایی مانند داناک که ارائه دهنده چنین خدماتی هستند، در کنار پیاده‌سازی شبکه‌های نوری، خدمات دیگری را نیز در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌کنند که عبارتند از:

ارائه مشاوره و طرح پیشنهادی

امکان سنجی جهت برقراری ارتباط بیسیم

تامین تجهیزات رادیویی

نصب تجهیزات و برقراری ارتباط

اجرا شبکه چتر بیسیم (HotSpot)

مانیتورینگ زیرساخت بی سیم

راه اندازی لینک رادیویی با پهنای باند بالا 5 گیگابیت

پشتیبانی 24 ساعته

ارائه مشاوره و راهکار های شبکه بیسیم

امروزه  شبکه رادیویی یا همان بیسیم به یکی از مهم‌ترین راهکار های موجود در حوزه ارتباطات تبدیل ‌شد‌ه‌اند. در واقع به هیچ وجه نمی‌توان اهمیت بالای مواردی همچون چتر وایرلس را از یاد برد. به همین دلیل است که انتخاب یک شرکت برتر در این حوزه همواره در اولویت اصلی کاربران قرار گرفته است. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد راهکار های ارتباطات رادیویی می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما عزیزان را به طور کامل در این رابطه یاری کنند. با ما به بهترین‌ها دست می‌یابید!‍

6000 4849 021

info@danakco.com