تامین و فروش تجهیزات شبکه

تامین و فروش تجهیزات شبکه و مخابرات

شبکه‌های کامپیوتری شامل بخش‌های مختلفی هستند که هر یک خصوصیات و ویژگی‌های مشخصی داشته و برای عملکرد بهتر نیازمند تجهیزات به خصوصی است. نیاز به تجهیزات این‌گونه شبکه‌ها، در دنیای امروز که همه ارتباطات در بستر اینترنت و فناوری شکل می‌گیرد، بیشتر از گذشته است. در این میان، وجود مجموعه‌هایی که این تجهیزات را از بهترین انواع و برندها در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، حائز اهمیت است. شرکت توسعه ارتباطات داناک یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تامین و فروش تجهیزات شبکه و مخابرات است.

مشاوره و نیازسنجی

تامین از منابع اصلی

تضمین قیمت

تضمین اصالت کالا

خرید بی واسط و امن

نحوه تامین و فروش تجهیزات شبکه توسط داناک


مجموعه توسعه ارتباطات داناک که به اختصار با نام داناک شبکه هم شناخته می‌شود، با در نظر گرفتن نیاز کسب و کارهای امروزی به تجهیزات شبکه و عدم دسترسی به تجهیزات با کیفیت به دلیل تحریم‌ها، فعالیتی گسترده در زمینه واردات و تامین اینگونه تجهیزات را همزمان با شروع تحریم‌ها آغاز کرده است. فعالیت‌های داناک زیر نظر تیم بازرگانی متخصص و گروهی از نیروهای فنی و با تجربه ارائه می‌شود تا مشتریان علاوه بر خرید تجهیزات مورد نیاز خود، مشاوره‌های لازم به منظور خرید بهترین تجهیزات را نیز دریافت کنند. از جمله برندهایی که تجهیزات آن‌ها توسط داناک در بازار ایران تامین می‌شود، می‌توان به مواردی مانند برندهای شناخته شده Cisco, HP, Mikrotik, Huawei, UBIQUITI, Motorola, Western Digital, Samsung اشاره کرد.

تمام تجهیزاتی که توسط داناک تامین می‌شوند، دارای ضمانت قیمت، کیفیت و اصالت هستند. این تجهیزات با همکاری شرکای تجاری مجموعه در کشورهایی مانند ترکیه، امارات، چین، روسیه و اتریش تامین می‌شوند تا مشتریان با اطمینان کامل محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. وجود تجهیزات مختلف متناسب با بودجه مشتریان از جمله ویژگی‌های تامین و فروش تجهیزات شبکه توسط داناک است.

برخی از تجهیزات قابل ارائه ما
فروش تجهیزات شبکه و تامین ابزارها و تجهیزات لازم حوزه فناوری برای کسب و کارها، یکی از خدمات اصلی گروه توسعه ارتباطات داناک است. از نمونه این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسیریاب (Router)

سویچ (Switch)

تجهیزات امنیتی شبکه

تجهیزات رادیویی

OLT

ONT

ماژول های فیبرنوری

سرور و قطعات

مرکز تلفن تحت شبکه

لاینسس تجهیزات و ابزار شبکه

تجهیزات رادیویی

ارائه مشاوره و نیازسنجی

همکاران ما در واحد فنی و بازرگانی داناک آماره ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند

6000 4849 021

Supplier@danakco.com

6666 4849 021

داناک شبکه